Nie o tym

Wszechświat i cała reszta

Stare nowe, czyli z zupełnie innej beczki

newyear

Co roku obiecujemy sobie, że w nadchodzącym będziemy ładniejsi, bogatsi, szczęśliwsi i w ogóle dużo bardziej. Przynajmniej ja tak robię. Jednak rok 2013 był dla mnie łaskawy, trochę się więc rozpuściłam. I w sumie to nie wiem, czy jest sens ustawiać sobie cele z kosmosu. Twórca powyższego mema doskonale ujął istotę noworocznych postanowień. Nie ma sensu stawiać sobie nowych wyzwań, jeśli mamy na karku stare. Na przykład obiecałam N. blogaskową mobilizację i klops.

Z drugiej strony, już zdążyłam sobie zaprzeczyć jeśli chodzi o niepotrzebne nowe zobowiązania – zapisałam się na Harvard. W ramach darmowych kursów uniwersyteckich EdX. Na uniwerek w Austin też się zapisałam zresztą, a w planie mam Pekin. Ot, światowe życie prowadzone z zacisza kanapowej bazy dokującej. Ale z perspektywami.

Których i Państwu życzę, w imieniu swoim i blogowej współlokatorki.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 02/01/2014 by in Różne and tagged , , , , , .
