Nie o tym

Wszechświat i cała reszta

Piękne i nowe buty sportowe

Każdy powód do zakupu nowej pary butów jest dobry. Dlatego uznałam, że na nowych zajęciach wstyd pokazywać się w starych adidasach, i zaczęłam przekopywać popularny portal aukcyjny w poszukiwaniu power combowej motywacji. No, i jest.

Miały być wygodne, ładne i niebieskie. Jak już je znalazłam, śliniłam się do nich z miesiąc i walczyłam z wewnętrzną sknerą. Bo przecież nie są niezbędne. Bo przecież tyle już mam tych butów. W końcu sknera została stłumiona, a ja późną środową nocą zrobiłam przelew. Następnego dnia dostałam wiadomość, że paczka została nadana, a już w piątek miły pan kurier ją dostarczył. Z dziką radością pobiegłam na trening.

Po pierwszych 10 minutach moja radość się skończyła. Przyzwyczajona do baletek i skakania na boso, najpierw poczułam się jak w butach na koturnie, potem jak w opancerzonym czołgu, a jak dopadło mnie jakieś skurczodrętwienie stóp, to myślałam, że ucieknę z krzykiem. Szczególnie że nie było czasu na ulżenie sobie w cierpieniu, bo trening był z gatunku tych masakrycznych i „rzygogennych” (jak nazwała go prowadząca).

Moja sportowa dobra dusza i motywator* twierdzi, że się przyzwyczaję. Mój życiowy współlokator mówi, że „pancerz” pomoże mi uniknąć kontuzji. Ale ja z nieufnością obwąchuję nowe niebieskie cudo. Mam jednak nadzieję, że jeszcze uda nam się zaprzyjaźnić. W końcu są NIEBIESKIE, więc nie mogą być złe…

 

*Dominika, to o Tobie 🙂

One comment on “Piękne i nowe buty sportowe

  1. Aneta
    09/12/2013

    śliczne są :))) W ogóle to dobra firma ,mój ślubny juz chyba 3 lata chodzi w ich butach i nie rozwaliły sie i bardzo je lubi bo są wygodne 🙂

    http://blogmocnodygresyjny.pl

Skomentuj

Information

This entry was posted on 02/12/2013 by in Ciuchy and tagged , , , .
