Nie o tym

Wszechświat i cała reszta

Michelle z „Allo Allo”

Na początku podkład muzyczny

Moimi ulubionymi powiedzeniami z dzieciństwa są „Dziń dybry” i „Słuchaj uważnie, bo nie będę powtarzać”. Nic dziwnego, że do dziś beret kojarzy mi się nie z elektoratem PiS, ale z działaczką francuskiego ruchu oporu.

Jaskraworóżowa wersja i niebieska męska koszula to jednak za mało. Trzeba było dołożyć pomarańczową spódnicę. I oczywiście mój ulubiony naszyjnik – łup ze Sri Lanki. Był jedną z niewielu rzeczy, które nie przypominały chińskiego plastiku z Marywilskiej, dlatego rzuciłam się na niego jak U. na książki o gotowaniu.

Nieśmiało wprasza się do nas jesień, dlatego pierwsze żółte liście też musiały zostać obfotografowane. Kiedy jest ich więcej, działają na mnie jak soczysta zielona trawa – mam ochotę się w nich wytarzać. Powstrzymuje mnie jedynie to, że nie każdy rozumie sens słów „posprzątaj po swoim psie”.

Drugim moim ulubionym serialem z dzieciństwa jest „Świat według Bundych”, ale jeszcze nie opanowałam trudnej sztuki robienia fryzury Peggy…

4 comments on “Michelle z „Allo Allo”

  1. Aneta
    29/09/2013

    Fajny berecik 🙂 mi niestety albo stety też jest do twarzy w beretach 🙂 Niestety bo właśnie kojarzą się z „moherowymi beretami” a szkoda bo to w sumie fajne nakrycie głowy. Miałam kiedyś taki jeden popielaty i włochaty i mój mąż mówił mi, że wygladam w nim jakbym miala pieczarkę na głowie i coś w tym było hi hi hi
    „Allo ,allo” bardzo lubiłam 🙂

    http://blogmocnodygresyjny.pl

    • V.I.N.O
      30/09/2013

      Michelle z „Allo Allo” czy „Cześka z Bregęcina”- trudny wybór.

  2. Kasia
    30/09/2013

    A mnie się bardzo podoba i berecik i makijaż, a naszyjnik jest BOSKI!

  3. Też lubię berety i też wcale nie kojarzą mi się wyłącznie z babciami, co gardła zdzierają w kościele. I denerwuje mnie jak mój śliczny berecik ktoś nazywa moherowym (czy wy wiecie, co to jest ten cały moher?).
    Moim zdaniem wyglądasz ekstra!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 29/09/2013 by in Ciuchy and tagged , , , .
